9 februari 2013

Tasje erbij?

Leuke opdrukken, je ziet ze weer overal. Van grappige teksten op T-shirts tot leuke plaatjes op dekbedovertrekken. Aangezien ik bezig ben met project 'als ik het zelf goedkoper kan maken, dan doen we dat', dacht ik.... Dat kan ik ook! Ik had geen licht T-shirt in huis, maar toevallig had mijn moeder wel een paar katoenen tasjes langs gebracht!Bij de Lidl in Duitsland verkopen ze deze katoenen tasjes voor nog geen euro per stuk, maar je kunt elk soort katoenen kledingstuk of tasje gebruiken natuurlijk! Bij de Hema vond ik speciaal T-shirt transfer papier. Ik betaalde geloof ik 7 euro voor een setje van 6 A4 velletjes.





Verder is het heel simpel, zoek een print of tekst uit die je leuk vind, print deze uit en volg de aanwijzingen op! Binnen een half uur heb je een uniek stuk! Let bij tekst wel op dat je deze eerst spiegelt voor je gaat printen!! Anders het je de tekst in spiegelschrift op je shirt staan.

xx Judith



2 opmerkingen:

  1. Is erg leuk om te doen. Toevallig heb ik van de week ook mijn blouse bedrukt. Op mijn blog staat het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke blouse! Heel erg grappig! Ik heb al wel T-shirts voor mijn dochtertjes bedrukt, maar moet ook echt eens een shirt voor mezelf maken! Leuke blog heb je! xx Judith

    BeantwoordenVerwijderen